time

Telefon 0507 011 4910

FAYDALI BİLGİLER

LYME AŞISI NEDİR?
VETSENOLSAHİN.COM - VETERİNER ŞENOL ŞAHİN - SAKARYA VETERİNER KLİNİĞİ Köpeklerde Lyme Hastalığı Hastalık etkeni Borrrelia burgdorferi'dir. Hastalık genelde bu etkeni taşıyan ixodes cinsi kenelerin ısırığı ile bulaşır. Hastalığın en çok görüldüğü zamanlar mayıs ve kasım aylarıdır. Bu nedenle bu aylarda kene mücadelesi çok önemlidir. Lyme zoonoz bir hastalıktır, bu sebeple etkenin insanlara geçebileceği fikri her zaman göz önünde bulundurulmalı ve gerekli önlemler alınmalıdır. İnsanlarda ve köpeklerde eklem, deri lezyonları ve diğer organ bozukluklarına neden olur.   Korunma Hastalıktan korunabilmek için köpekleri kenelerin yoğun olabileceği ortamlardan uzak tutmak gerekir. Evcil hayvanlarımızı bu hastalığa karşı koruyacak aşı artık ü ... Devamı.
YAVRU KÖPEK AŞI TAKVİMİ
VETSENOLSAHİN.COM - VETERİNER ŞENOL ŞAHİN - SAKARYA VETERİNER KLİNİĞİ Yavru Köpek Aşı Takvimi   6.Hafta: Puppy DP   7.Hafta: Köpek İç ve Dış Parazit Uygulamaları   8.Hafta: 1.Karma Köpek Aşısı   9.Hafta: Broşin-KC Aşısı ile İç Parazit Uygulamasının Tekrarı   10.Hafta: 1.Corona Virüs Aşısı   11.Hafta: 2.Karma Köpek Aşısı   12.Hafta: 1.Lyme Aşısı   13.Hafta: Kuduz Aşısı   14.Hafta: 2.Corona Virüs Aşısı   15.Hafta: 2.Lyme Aşısı ... Devamı.
YAVRU KEDİ AŞI TAKVİMİ
VETSENOLSAHİN.COM - VETERİNER ŞENOL ŞAHİN - SAKARYA VETERİNER KLİNİĞİ Yavru Kedi Aşı Takvimi     6-8 Haftalık      İç ve Dış Parazit tedavisi   8-10 Haftalık       Karma Aşı   9-11 Haftalık       Lösemi Aşısı   10-12 Haftalık     Karma Aşı (Tekrarı)   11-13 Haftalık      Lösemi) Aşısı (Tekrarı)   12-14 Haftalık      Kuduz Aşısı ... Devamı.

E-Bülten